2020年5月2日星期六

{財務自由,提早過你真正想過的生活}



依本書的作者教大家如何從月光族教成可以提早退休。
佢講既好多方法雖然係美國先適合(例如遙距工作),但仲有好多方法好inspire到中坑

本書作者提及有4種收入 (括號是中坑的處境):
1. 正職收入
(好彩有一份穩定的工作)
2. 副職收入
(都有freelance做下,不過一年得一兩次。而且有時都有問卷調查,一次都有幾百蚊)
3. 生意收入
(作者強調唔洗辭左份正職去做,而係放工時間去做。而佢既生意收入等於佢正職既40%!!!我初步就去carousell賣產品比人。希望可以做多D方面既收入)
4. 投資收入
(作者強調佢一有閒錢就將錢擺入股票市場同債劵,而無選擇入貨時間。因為佢深信美國股市平均每年都有7%增長。而我希望將資金擺落香港股票作收息之用,美國股票作增值之用。而美國股票暫時只會買指數基金,因為唔識買個股住。)

至於怎樣慳錢,作者說每個人的主要支出是食,住,行
食方面,返工時我都係盡量帶飯。如果假日要出街食果陣,我通常都會揀早餐時段或者下午茶時間,因為比起正餐平好多。
住方面,無乜特別,因為都係供樓。跟作者唔同,佢係盡量搵平既地方租。
行方面,對於搭開巴士既我應該好難再減。

而作者都有教其他方法慳錢。例如買日用品時可以買家庭裝,需要某樣野時嘗試交換/借去代替買,真係要買果陣同圍睇下有無優惠劵。

最後,我想提及作者講既一個好方法:每當你見到想買的東西(主要係奢侈品),先冷靜24小時,如果過左24小時仲想買既時候先買,避免衝動。

沒有留言:

發佈留言