2020年10月9日星期五

慢慢致富?唔係咁易既葉師傅

巴菲特願意這樣持續數十年地堅持,所以最後他成了超級富翁。亞馬遜CEO貝佐斯問他:「你的投資理念非常簡單,為什麼大家不直接複製你的做法呢?」巴菲特說:「因為沒有人願意慢慢變富。」


再反問一句,為什麼沒有人願意呢?


其中一個原因是有人覺得自己可以一夜暴富,以小搏大,以投機既心態進入市場,希望自己很快變富翁。但中坑今日想講既係第二個原因:我真係可以慢慢致富嗎?


以中坑為例,我係一個好急既人,永遠都想用最短時間得出結果。而用慢慢致富既心態去投資令我吃不消:「係咪真係得架?」「我走依條路,會唔會最後得個桔?」如果你唔係對自己投資既公司有足夠既信心,都好易胡思亂想。


講真,持有既股票中,本身好多都有信心,基本面都無乜轉變,但見佢一路跌一路跌,越來越無信心,但暫時基本面無變既股票,我仍然會keep住,希望以後我可以做一個「慢慢致富」既好例子。

沒有留言:

發佈留言