2020年11月19日星期四

投資策略稍為改動




近依兩個星期中坑一口氣睇完富爸爸投資指南(上)(下),令中坑對投資又有另一想法,繼而將投資策略(或者叫財務自由計劃)再稍為改動一下。

(富爸爸投資指南(下)太高層次,好多部分係講點做終極投資者,意思係話要開間公司上市,將股份賣出去賺大錢,我又唔太想去到咁,我只需要有足夠被動收入唔洗做就得)


1. 用工餘時間做副職去賺取額外收入,而副職係要創業

作者好強調要有多重收入。而我只有股票收息做被動收入,計過複利息增長率,都唔可以40歲前退休,所以我想在工餘時間賺更多錢。

另外作者強調如果要做副業,必須係要開公司先得,學習用B象限(businessman)既角度諗野,而唔再係停留於E象限(employee)同S象限(self employed)既範圍。

其實我有一兩個生意idea,本身我都唔諗住做,睇完依本書之後,下年其中一個目標應該就係開公司做生意


2. 用自己既公司支付比自己

依個有d深奧,大約係同減稅有關,到開左公司再睇下自己明唔明。


3. 富人思維係低收入,高支出

高支出係指盡量用現金去買可以真正資產

記住係真正資產,例如係產生現金流既資產(收息股,債券等),而唔係一路令你負債既資產,例如自住樓。咁我即時對買樓有興趣,但唔係香港樓,係外國物業。得閒睇Hea富學研究下。


而作者亦建議我地draft一份收益表及資產負債表,令我地清楚自己財政狀況同現金流係點樣。

中坑未有退休目標前:




中坑有退休目標後既轉變:

中坑之後想做既轉變:

照依家既複合增長黎講,想40歲退休前既目標都好難達成(最快都43歲)。希望作出不同改變,令到儲錢退休既進度可以加速。

沒有留言:

發佈留言