2022年6月10日星期五

如何繼續改善我的投資組合?

我既投資組合好簡單:80%股票 (BRK.B +  QQQ + VOO) + 20%債劵 (CEF + 幾隻ETD),咁樣既資產配置令我覺得好安心持有。但今年既股市大跌令我思考仲有無得改善依個組合,例如可唔可以避開依個股市大跌?又或者點樣可以額外創造現金流?

經過機緣巧合下,我睇左兩本書:<<期權現金流>>同<<掌握市場周期>>


<<期權現金流>>

期權既意思我唔係度詳細講。以前我聽到期權都覺得一頭無緒,總之覺得係好危險既野。但我見到<<懶系投資法>>作者風兄同我好崇拜既blogger都有玩期權,我就試下接觸依個領域。

以前記得書店有本書叫<<期權現金流>>,就上網搵下。發現公共圖書館有依本既ebook就借黎睇下 (其實圖書館真係好多書,借完睇覺得正既話再買二手書/EBOOK都未遲)。期權想做到安全既現金流就要係有錢同有貨既情況之下做short put同short call,而且只short不put。但應該仲有好多技巧依本書都無乜點講,加上依家一張VOO short都要成100股,都係一路儲股一路慢慢研究下點玩期權,唔知仲有咩書可以睇黎學下呢?


<<掌握市場周期>>

初初學投資時睇依本書都唔知佢up乜,睇到一半就放棄左。到今年真係認真諗下有無得避開依個跌市時就諗返起依本書。依本書都係將巴菲特果句名言 "別人恐懼我貪婪,別人貪婪我恐懼" 好好好詳細咁講一次。講下人地升市時忽視風險呀,跌市時看重風險呀之類。都差唔多睇晒,但都未好清楚點樣掌握市場周期,希望有人推薦下有咩書岩睇。


周期同期權對我黎講係一D好複雜既野,亦都伴隨風險,係一個雙刃劍。希望盡量深入了解並運用。但如果無把握我都係會放棄唔用,情願懶洋洋咁time in the market,晒左D時間學野,但總好過蝕錢吧?

題外話:阿囡現正horrible 3,亦都岩岩重新開學唔習慣而心情好差,搞到我同老婆都好身心俱疲,所以真係無時間同心情去睇書,寫blog同拍youtube😓

2 則留言:

  1. 你可能都係專心湊女先, 其實如果要減drawdown而家已做唔到咩野, 除非完全改哂風格, 但要知識面配合, 讀書咁讀, 由組合派轉去基本分析派同技術派, 好大工程

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白的。我係諗緊如果下次市場周期我可以做D咩去做資產配置,我依家都仲係keep住月供股票。

      刪除