2022年9月9日星期五

8/2022 股票成績

 



港股:

港股都微跌,中坑個港股組合都跌左少少。尤其係粵海投資(0270),中期業績做得唔差架喎,但一路尋底,唔明點解 XD

依幾個月都收左股息,都買多少少建行(0939)同中電(0002),尤其建行都8厘息了,對我依個現金流組合有好大作用。



美股:

大升之後又大跌。無乜野,繼續月供,但睇下係all in股票定係買返少少債券。



依段股市大跌,我都思考緊資產增值同現金流問題。
QQQ,VOO同BRK.B都係我用黎做資產增值既部分,但完全無現金流。
依家仲有份工返下,但之後退休,什至有咩意外返唔到工無左收入又可以點搞呢?

所以我都有留意返現金流依個topic。
最基本既收息股呀,BOND呀,REITS呀又點配置呢?

咁岩kano兄又出左依本書,睇左少少,睇落跟現金流為王1,2同懶系投資法差唔多。
先睇下ebook,睇完寫下摘要比自己睇。


財務自由進度1.54M / 10M











1 則留言:

  1. 中電 9-Sept-2022 收市價$65.6,從收息角度已經非常吸引,即是除息前價位,多收一次季息($0.63). 這個價位,年息4.7%。

    利申,中電有加貨。

    回覆刪除