2023年5月18日星期四

《複利的喜悅》讀後感

 一如以往,只記錄啟發到中坑既重點:

1. 終身學習。要掌握不同學科的思維模型,例如數學,物理,心理學,工程,商業等。8成主修2成副修,然後將不同的思維方式融會貫通,形成自己的一個獨特的思維模型。我都身同感受,因為做工程嘅主要係解決問題,而投資係用已得到嘅數據去不斷做出投資決定,所以兩種嘅思維方式好唔同,二點樣去融會貫通,就係我之後要學習嘅方向。

2. 寫投資日記。做每一次嘅投資決定都要寫低點解會咁做,同埋寫當時嘅心情可以反映出當時投資決定嘅心理情況。例如股市亢奮嘅時候我係唔係跟住亢奮而加大投資金額,而股市低迷嘅時候我又敢唔敢繼續投資落去,日後可以俾我回顧返我當初做嘅決定係唔係正確而可以作出反省。喺依度寫blog有一個好處,係可以自己寫完之後會有其他人反饋同教導,可以俾我對自己嘅投資有唔同諗法。

3. 反過來說,總要反過來想。唔可以只係諗每次投資有咩好處,都要諗每次投資嘅壞處。例如今次投資嘅機會成本係咩,同埋最差嘅情況會係點,成功嘅機會率大唔大。

4. 富人大部份都唔止一個收入。我依家只係有股息同埋債息嘅被動收入,而且個比例都唔高,主要都係靠自己嘅工作收入去維持生計,我都要諗吓辦法點樣再加多一份被動收入。

5. 寫一份投資檢查清單。平時都係只係去不斷思考去決定應唔應該做每一項嘅投資,而冇一個系統性嘅投資決定。做一份投資檢查清單,可以幫我數字化決定應唔應該做每一項嘅投資。而且可以幫我消除一啲偏好性既投資決定。

讀後感:其實呢一本書同窮查理的基本常識嘅內容都有好多重疊,當然啦窮查理的基本常識嘅內容係深好多。但我覺得依一本書嘅內容太過冗長,而且有啲位我都唔係好明,我都只係揀一啲自己鍾意嘅topic去睇。



    1 則留言:

    1. 讀後感這番說話,說得很對,非常支持。草上飛

      回覆刪除