2020年9月16日星期三

慳家中坑 - 食篇


跑跑下步落大雨,只好搵個地方避雨,順便打下blog。


中坑好為食,所以係食依方面都花好多錢。我同老婆都好中意食拉面,飲咖啡,食西餐之類,以慰勞自己。


係食依方面既洗費,由開始決心要財務自由都已經作出少少改善,但仍有好多野可以做去慳錢。


已改善:

1. 帶飯盒。其實由踏入社會工作開始都成日帶飯,所以對我黎講都唔會有太大轉變。依家出街食lunch閒閒地都50蚊,一個月都成1000蚊,一年都12000蚊,食水好深。我依家每個月有一半時間都帶飯盒,都慳返唔少。

2. 屋企食早餐。我食早餐一定要配咖啡奶茶,如果唔係果日真係無乜精神,所以之前都成日出茶餐廳食。平時一個沙爹牛肉麵配凍奶茶都要37蚊,就算一個餐蛋治配熱奶茶都24蚊,一個月又係1000蚊既開支。但自從同事介紹左一款濾掛咖啡,連平時唔飲齋啡既我都可以接受,自此之後我有時都會係屋企食個穀物早餐,以一餐計,鮮奶4蚊,穀物5蚊,齋啡5蚊,共14蚊,又慳唔少,最辛苦既係要早多15分鐘起身。(其實食面包仲平,不過唔健康)

3. 帶水。以前出街同做運動後都會買野飲,一支飲品都起碼要10蚊。帶水唔洗錢之餘又健康,依樣改變都好易克服到。(平時放工前都會斟蒸餾水攞返屋企,第二日早上攞黎飲同沖咖啡。)


有待改善:

1. 成日出去食飯。其實可以係屋企煮飯或者返娘家食飯,但有時想出去relax,又唔想老婆成日煮飯咁辛苦,就想出去吃飯。暫時既方案係如果出街食就食早餐或下午茶,會平過食午飯同晚飯。再改善既話就幫襯d有網上優惠既餐廳,不過最好當然係煮飯啦。

2. 口痕買野食。真係唔知點改善,依家最多都係去超級市場代替便利店。😭

沒有留言:

發佈留言