2021年2月12日星期五

多重收入:Foodpanda步兵初體驗

今日試多一種唔同嘅主動收入:做foodpanda外賣步兵。

申請做foodpanda步兵真係非常麻煩,好多手續,又要去尖沙咀攞衫同袋,好唔user-friendly。

但係成功申請後就係唔同既世界,係一個非常好嘅體驗。今日中坑用一個鐘頭嘅時間送左4個餐,賺到大約$120。而所有送餐嘅位置都係好近屋企,所以其實都好易做。最得意嘅係我送其中一個餐去一個比較富裕嘅屋苑時,屋主話唔使找錢之餘仲比多封利是我。😂

雖然做步兵嘅技術含量好低,送外賣都可以賺到咁高嘅收入,但又真係好辛苦,我係一個鐘頭入邊已經行咗4公里,幾考體能。

可能你地覺得一個鐘120蚊真係濕濕碎,但我既目標係盡量短時間得到更多收入,再將依啲主動收入買入有現金流嘅資產,慢慢累積財富。

第一個客就有利是~

點解我要爭取多重收入:



1 則留言:

  1. 恭喜發財!
    中坑兄,第一日開工lucky! 牛年行大運!
    將勞動收入投入現金流資產,轉盈為富,同路人+oil! fighting!!!

    回覆刪除