2021年2月23日星期二

All weather portfolio:一個最少波輻而有穩定增長的組合

近日,我老竇話就嚟退休,所以想放一筆錢係年金計劃嗰度,每個月收息。但係我覺得年金計劃只係每個月扣你啲錢,只係食老本。所以我話不如你比依一筆錢我,我再每個月俾返年金嗰個數額你。

而因為咁,我就上網睇吓有咩投資退休組合適合我老竇,咁岩睇到一段短片,係介紹Ray Dalio(橋水基金公司的創始人兼首席執行官) 嘅All weather portfolio,佢嘅厲害之處就係好穩定咁每年有7%嘅增長,而佢嘅波幅率係十分之低。喺2008年嘅大跌嘅時候, S&P500嘅跌幅率係48%,而All weather portfolio只係跌咗11.5%。




佢主要係分幾個部分:

長債 40% (ETF可以買TLT)
中期債 15% (ETF可以買IEI)
黃金 7.5% (ETF可以買GLD)
商品 7.5% (ETF可以買DBC)
股票 30% (ETF可以買VTI)

所以我用咗老竇嗰一筆錢去買成個All weather portfolio。本身我諗住逐啲逐啲咁樣入錢落去依個組合,但係我見佢嘅波幅率咁細基本上都唔會有太大改變,所以我就一次過分兩日入晒。

但係依幾日個市真係跌得都幾犀利下,VTI同TLT大約有兩個percent,但係依個係好長遠嘅組合,我會耐心等待,總好過俾人食老本啦。

(註:我仲諗緊用唔用Utilities/Reits去換走商品,performance又好D,個波幅又只係升左唔夠1%,同埋DBC個手續費真係好貴。有機會再寫多一篇講。)

有用連結:






沒有留言:

發佈留言