2021年5月22日星期六

曾經有一隻爆升股係我面前但係我冇去珍惜

信義光能 比亞迪及碧桂園服務染藍 成份股增至58隻

之前58蚊買過比亞迪(1211),之後急跌到41蚊,最後中坑都以46蚊忍痛割愛。
點知比亞迪越戰越勇,最高升到278蚊,近期仲可以入埋恆指。

即刻諗到一首詩:

曾經有一隻爆升股係我面前,但係我冇去珍惜
到清左倉既時候先至後悔莫及,股市間最痛苦莫過於此。
如果個天可以俾機會我番轉頭既話,我會同佢講: Strong Hold!!!
如果係都要係呢份愛加上一個期限,我希望係一萬年。

其實依件事都比左我一個教訓:唔熟唔買
當我唔熟一隻個股果陣,佢升就無事,佢一跌就完全懷疑人生。
佢值唔值得依個價呢?佢係咪好唔掂呢?
好多唔確定既事令我對佢好無信心,有少少風雨令我諗緊仲hold唔hold住佢。
最後我都選擇分手,最後後悔莫及。

所以,港股黎講,我會揀一係好壟斷,一係好簡單易明既公司。
而美股就直接揀ETF,買成堆股票,輕鬆解決。

(依家粵海投資(0270)都跌得好犀利,仲跌出國指。但我清楚佢,又夠壟斷,所以暫時都係strong hold。)

沒有留言:

發佈留言