2021年5月1日星期六

4/2021 股票成績

 


港股:

同恆指一樣,無乜太大變化。

粵海投資(0270)雖然大跌,但係佢頭3個月既業績做得幾好,收入按年增加85.7%,純利增長39.1%。加上佢個護城河真係好深(水資源+物業發展),所以繼續放心持有。





美股:

有D增長,唔錯唔錯。

我既美股3巨頭(BRK.B,QQQ,VOO)都有超過4%單月升幅。其他都好悶,不過我中意,正所謂悶聲發大財,我又有更多時間去發掘更多額外收入。

中坑考慮緊將VYM,VYMI同SCHD套現,擺入VNQ同VNQI。因為外國著名FIRE Blogger FINANCIAL SAMURAI 有一篇文章講過,如果你仲有穩定收入,就不如將多D錢擺入增長股而唔係擺入收息股。因為後生時你仲可以承受到股市波幅,唔需要靠你既被動收入過日子。而且美股會扣30%股息稅,換言之依30%唔可以幫我錢滾錢,好唔著數。

港股都一樣,始終我成個港股組合都係收息股。就算每年有6-7%増長都唔夠快令我達到財務自由。等我諗到方案後再同大家講。


財務自由進度:1.36M / 10M 


有用連結: 

Better To Invest In Growth Stocks Over Dividend Stocks For Younger Investors

https://www.financialsamurai.com/better-to-invest-in-growth-stocks-over-dividend-stocks-for-younger-investors/


沒有留言:

發佈留言