2021年6月11日星期五

針對自己既改良版All Weather Portfolio

睇返之前講All Weather Portfolio (AWP)既link:

話說老豆比左中坑一筆錢,我就好似比年金咁每個月比一定金額佢。本身我就採用AWP去做老豆既退休portfolio,但每年只有7.53%既平均增長,加上我唔會從portfolio抽錢出黎(都係從我既工資抽出黎比老豆),我就根據之前睇果本[資產配置 投資策略]研究下點樣就自己既情況去改良AWP:
  1. 商品同黃金係現金流上唔算係資產,佢地唔會比到股息
  2. 商品同黃金既ETF手續費較貴
  3. 相反,REITS同Utilities係一個相對穩定既資產:用地係有限既,隨住人口增長需求一定會提高;就算經濟幾好幾差,水電煤都係要keep住用,唔會話經濟差就少用D水電煤。
  4. 政府長債係好安全既資產,但係增長力有限。
  5. 會唔會入返美國以外既股票去平衡風險呢?
就依幾個情況,我又做下back testing (Portfolio1 = AWP):



1. TLT 由40%減至25%
2. DBC 減至0%
3. 加入VNQ同VPU至12%同10%

Portfolio 2入面,年增長增至8.56%,但max. drawdown高左8%。主要係加左VNQ入去,因為當時金融海潚受害最大既係地產。如果由2011開始做backtesting,Portfolio 1同Portfolio 2既max. drawdown只係相差1%

Portfolio 3 入面將GLD換做VEU試下,點知又差唔多,又無增長又無得減少風險,所以唔會考慮portfolio 3 (更正: 如果對美國既股市有憂慮既話,都會有機會使用Portfolio 3)

總括黎講,我會暫時先考慮portfolio 2同portfolio 3。

有用連結:

1 則留言: