2021年7月16日星期五

13/7 買入粵海投資(0270) + 冠君(2778)

13/7/2021 買入粵海投資(0270) @10.64 4000股。

原因: 近期跌了接近30%,破3年新低。但佢既護城河一樣無變,有信心增持,依家成為港股組合最重既1隻。

現時有5.5%既股息率,比平時既4%高好多,加上RSI低過30%,所以買入。

買入冠君(2778) @4.42 1000股

原因: 個業績真係唔差,同上年毛利只差3%。但花園道三號同朗豪坊辦公樓空置率都偏高,近87%,相信過左疫情會回返唔少。唔入咁多,先入1000股。

但依家幾乎無晒現金,暫時唔會以股代息,希望盡快收多D股息保持返一定既現金比例。

2 則留言:

  1. 花園道三號同朗豪坊辦公樓空置率都偏高,近87%, wo its a terrifying figure

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾高,但上年美容院業係重災區,香港所有高級寫字樓都賴野,但就算咁冠君收益都唔差。我諗今年上半年會改善返,希望中期業績會做得好d。
      其實我都係搏佢疫情完左會有好高爆發力,而我唔覺得佢個業務會差過上年,加上股息率高,所以少注買下

      刪除