2021年7月31日星期六

7/2021 股票成績

港股:

真係痴左線,個市可以連續2日跌千幾點,跌左大約4%。好彩我港股都係買收息股,成個星期都係跌左唔夠2%左右。而我今個月係大跌之前入左粵海投資(0270)同冠君(2778),過左個小股災都好彩無跌低過買入價,粵海仲升添!而我都會堅持繼續買收息港股,之前都有講過點解: https://oldmanlearninvest.blogspot.com/2020/12/2020.html




美股:

真係感受到乜野叫悶悶地贏。之前股市就算點調整都好照keep住月供,到依家都不斷創新高。但我都要不斷要remind自己,股市總會有大跌既一日,唔好依家賺得果少少而沾沾自喜,當股市大跌時要大膽d入市(雖然對班股神黎講我只係賺得皮毛)。今個月出bonus,會將9成bonus放入股市,實行time in the market。

財務自由進度1.44M / 10M

3 則留言:

  1. 謝謝分享
    月供,最重要耐性和紀律

    回覆刪除
    回覆
    1. Duncan兄:
      多謝留言!
      我都係諗左好耐先選擇用大部分現金去做月供策略。
      有人研究過就算每次都可以揀中低位入都好,其實同一筆過去入既回報係差唔多。
      與其成日睇實個市,不如月供股市,剩低既時間可以嘗試從其他領域創造更多被動收入。

      刪除
    2. 非常同意你的打法,以美股ETF 作爲核心持有,避免人爲錯誤
      我有個問題想問,港美倆個戶口都係 margin account ?

      刪除