2021年10月30日星期六

10/2021 股票成績

 


港股:

由上個月急跌到今個月平手,除左粵海投資(0270)外,其他回返唔少。
都係慢慢等,黎緊仲有幾次派息。


美股:

由上個月跌一跌又創新高。
對我依D唔識選股既人黎講,ETF就最適合,完全唔洗理會計資料。
選擇唔打低股市,而係擁抱股市。

後記1:
阿女開始trouble3,唔肯返學又唔肯訓覺,所有時間都比晒佢,所以無乜時間cut片。
今日都係抽少少時間先打到blog,希望catchup返啦!
大家比少少鼓勵,入去支持下小弟: 

後記2:
咁我解釋個原理比佢聽,用邊間證券行,點匯錢等
佢之後彈一句:買左幾十年股票都未聽過有依D野,唔怪得D人唔識入美股。
我都係由零開始學,以前鬼知咩叫ETF,咩叫Firstrade
最重要係不斷增值,學海無涯,對自己有用的,無論金錢上同非金錢上,日子有功,將來都對你有好處。

財務自由進度1.62M / 10M 


3 則留言:

  1. 謝謝中坑兄分享
    美股指數ETF是比較易入門

    回覆刪除
    回覆
    1. 對唔識會計既我
      ETF係對我黎講最好既選擇

      還向DUNCAN兄多多學習

      刪除