2021年4月10日星期六

契媽(Ark),Bitcoin,Tesla之我見

之前同朋友討論依幾樣值唔值得投資,所以中坑就上網睇下有無懶人包,之後睇到YouTube老高同清流君都有講,都幾詳細。



Bitcoin
有一個不明人士自創左一個加密貨幣既技術並擺上網,其他專家見到堪稱完美,就copy一個出黎,成為左Bitcoin

問題黎啦:
1. 人地做到一套Bitcoin,都可以copy多幾套Bitcoin出黎,咁Bitcoin既護城河係咪會好易被打破?
2. 邊個監管Bitcoin? 好似官方無監管。即係生產Bitcoin班人彈一彈指就令佢毫無價值。



契媽(Ark)
其實我buy佢理念,買一d有機會顛覆世界理念既公司。

但問題又黎啦:
係咪牛市股神?Arkk 2014年開始有穩定增長,係2020年開始突然爆炸性增長先開始多人留意,但面臨熊市時會唔會祼泳呢?依樣野真係要時間證明,咁我依家暫時買QQQ好過。


Tesla
我好佩服Elon Musk,睇完佢本書,再睇埋老高介紹佢既兩段片,知道根本佢係超級天才。唔止,佢係一個執行力勁高既領導者,佢日常既職務唔止係管理生意,仲擺大量時間同一班工程師一齊設計。

但我從佢既傳記睇得出,佢係一個時間管理比較差既人,對預估開發時間經常滯後。作為一個普通人,我係非常佩服佢,但如果作為一個股東,佢究竟可唔可以為我爭取到最大盈利呢?


帶頭盔:我只對依3樣野作出好膚淺既理解,可能對其他blog友既想法會有好大出入。






3 則留言:

  1. 每項投資對象都有其長短處...我們只是考慮其短處是否足以對該項目有很大害處而買入. 如你上述所說Tesla, Elon Musk 的個人時間管理問題是否足以影響該公司的運作? 還是該公司的項目研究完成度和成果更重要? (Blogger 雲地和 Ricky 大量買入Tesla 不是沒有原因的)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都明白,上述只係分析每樣投資既利與弊。
      以tesla黎講,佢前途無可限量,但風險都會高D,可能我比較保守,個人就唔會投資,唯有係QQQ入面得到少少Tesla啦。 XD
      (雲地和Ricky應該都已經好深入研究過Tesla先買入)

      刪除
    2. 同意,所以我都係以 VT 和 VWRD 間接持有 Tesla. XD

      刪除