2021年4月27日星期二

不創不創還需創(業)

 今日講下股票以外既野,想講兩樣野:

1. 上星期睇完物理治療,阿sir話可以打返波同做返foodpanda步兵。而之前睇左一本書「超速學習」,其中一個做法係重覆練習自己既弱點,中坑打波弱點係右手上籃(中坑係左撇子)同射三分,我就集中苦練依兩樣。一開始一定係好痛苦,好似handicap咁手腳唔協調,但我相信只要克服自己弱點,一定可以有大躍進。「超速學習」讀後感會係另一篇文章再講。

2. 隻腳好返就做返Foodpanda步兵,兩晚做左6個鐘,賺$450。每次做完對腳都好攰,而咁攰既我開始get到一d野:我堅持做步兵既原因係比自己覺得真係努力去賺外快而唔去創業既藉口:「我好努力去賺錢架啦,創業依d野之後再搞啦。」咁樣下去唔掂,我已經3個月無認真處理創業既問題,要cheer up返。

3. 點解我好想創業呢?要創造被動收入主要有兩招。第一係你買入資產,即係股票/債劵/房地產。依樣不嬲有做開,但我既人工基本上都定好左,而我買etf都唔會預佢爆升,所以只靠買資產既話,無得再加快財務自由既進度。而第二係創造資產,即係唔洗用錢或者用好少錢去建立一個生財工具,例如上網賣野。但創造資產既共同點就係要多人識你,網上賣野、YouTuber、聯盟營銷,通通都係要出名先得,而依樣係我創業上既一大障礙,亦都係成日對創業卻步既原因。而中坑今年目標有2個,一個係識選債買債,一個係創業,前者順利進行中(已買入5隻ETD),創業仲係未有太大方向住,但做完步兵後既辛苦成為我創業既動力,加油!

5 則留言:

  1. 創業都係增加多重收入既方法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我覺得創業比投資更難!
      投資可以模仿成功人士,但創業好難~不過我都會試下!

      刪除
  2. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除